Kwetsbaar

Vanaf pagina één heeft het verhaal me in zijn greep. Het is een heftig onderwerp en dat voel je vanaf de eerste pagina. Met weinig woorden weet Lydia Brewster mij te raken en het verhaal komt binnen. Je vormt jezelf een beeld. In het verhaal komen verschillende maatschappelijke thema’s aan bod. Dit maakt het verhaal heel waardevol. Veel gebeurtenissen zijn hetzelfde en ik gun haar zoveel liefde.

Sommige gedeeltes zijn schuingedrukt en hadden voor mij niet echt meerwaarde. De boodschap van de schuingedrukte gedeeltes is duidelijk, maar zonder deze gedeeltes was het verhaal ook sterk geweest.

Het einde is heel mooi en kwetsbaar. Het was een perfect einde voor dit boek.

Deze recensie is ook verschenen op Veronique's Boekenhoekje: http://www.veroniquesboekenhoekje.nl/recensie-luma-lydia-brewster/

Meer recensies van Veronique Janssen