spannend!

Van sommige schrijvers wil je alle boeken lezen. Gewoon alles. Dat heb ik bij Pepper Kay. Ik ben gek op haar boeken en ik was nieuwsgierig naar deze thriller van haar hand. Ik las natuurlijk al haar scifi/fantasy boeken en dit is natuurlijk een heel ander genre, dus ik was nieuwsgierig naar het verhaal. Ze maakte al mijn verwachtingen meer dan waar!

De schrijfstijl is aangenaam en precies zoals we hem kennen: gedetailleerd zonder te veel weg te geven. Pepper Kay weet je mee te nemen in het verhaal. Het is een spannend verhaal met een heel goed plot.

De proloog begint goed en je weet niet hoe alle lijntjes met elkaar worden verbonden. De tweede hoofdpersoon komt erbij en de levens van beide personen, Jeremy en Kyrill, lijken mijlenver uit elkaar te liggen. Je voelt dat ze verbonden zijn, maar je weet niet hoe. Zelf begin je als lezer lijntjes te bedenken. Uiteindelijk komen de lijntjes op een bijzondere manier bij elkaar.

Pepper zet je op het verkeerde been en de spanning borrelt. Toch duurt het even voor er vaart in het verhaal komt en je in het verhaal zit. Langzaam ontrafelt zich het verhaal. Er zitten een aantal goede verrassingen in!

Deze recensie verscheen eerder op Veronique's Boekenhoekje!

Meer recensies van Veronique Janssen