Spannend verhaal met veel gebeurtenissen

Veronique Janssen 16 november 2017
Het boek is onderdeel van een serie. En er zaten verwijzingen naar eerdere delen in, toch is het boek goed los te lezen.
Pepper Kay heeft een aangename schrijfstijl. De snelheid van het verhaal bouwt zich in rap tempo op, maar je hoeft geen moeite te doen om het bij te houden.
Er gebeurt zoveel in het boek! Elke gebeurtenis wordt overtroffen door de volgende gebeurtenis. Soms een tikkeltje ongeloofwaardig, maar toch knaagt er het gevoel “het kan wel…”

Heb ik al geschreven over Kit? Deze vrouw… is geweldig. Wauwie! Ik ben overrompeld. Een powervrouw eerste klas met een leuk karakter.
Ik moest even inkomen in het aantal rassen en wie wie was. Maar het wende heel snel. Soms was het een tikkeltje grof geschreven, maar mij stoorde het niet.

Deze recensie is ook te vinden op Veronique's Boekenhoekje: http://www.veronique-janssen.nl/serie-sunday-1-vuurstorm-pepper-kay/

Meer recensies van Veronique Janssen