Het is belangrijk om te blijven praten over de oorlog

Ik had in het begin wel even moeite om in het verhaal te komen, want doordat het verhaal altijd vanuit een bepaalde letter verteld wordt, wordt dit regelmatig onderbroken om andere dingen met die letter te vertellen wat ook belangrijk is. Echter naarmate ik vorderde in dit boek begon ik hieraan te wennen en vond ik het prettig lezen. Je komt zo ook allerlei feitjes te weten of die worden weer even opgefrist waar je vaak niet meer aan denkt of wat je gewoon wel ooit gehoord hebt, maar ergens in de vergetelheid geraakt is. En het blijft gewoon belangrijk dat we datgene wat in de tweede wereldoorlog gebeurd is niet vergeten en daar mag nog steeds over gesproken worden.

Mijn gehele recensie is te lezen op Koukleum.nl.

Meer recensies van Veronique van De Koukleumpjes