Spanning wordt opgebouwd

Ik kwam bij auteur Chinouk Thijssen uit, doordat ze mij was gaan volgen op Instagram. Toen ik zag dat ze Auteur was, ben ik eerst eens op haar site gaan kijken en heb ik meteen boek gereserveerd in de bibliotheek. Dit was ook vrij snel daar, dus kon ik het boek gaan halen.

Op internet lees je veel recensies van het boek waarbij Zara pas 18 is en nog bij haar oma woont. In deze eerste druk is ze 24 en woont ze op zich zelf, en heeft ze 2 kinderen. Ik vond de verhaallijn wel goed in elkaar zitten. Als ik denk dat Zara in het herschreven boek pas 18 is en dan al manager van een winkel. Dan komt het bij mij al ongeloofwaardig over. Dus ergens ben ik blij dat de bibliotheek de oude versie heeft, deze is echter niet meer verkrijgbaar volgens mij. Ik zat al vrij snel in het verhaal. Zara begint te werken bij Next View als manager. Doordat Michael (de vader van haar kinderen) niet altijd op de kinderen kan letten gaat ze op zoek naar een oppas. Hier komt Elize in het verhaal. Ze is meteen helemaal gek met de kinderen en Elize wordt de oppas van de kinderen. Op een bepaald moment wordt een van de medewerkers van Next View vermoord en wordt Zara hiervan vermoordt door een tweet waarin geschreven wordt dat ze blij is dat ze van M verlost is. Echter is dit wel een account van Zara?

Lees de gehele recensie op mijn blog.

Meer recensies van Veronique van De Koukleumpjes