16 januari 2013
Het verhaal op zich is goed geschreven. het leest als een trein door de korte hoofdstukindeling en de spanning die steeds zorgt dat je nog even snel een hoofdstuk extra leest.

Maar het boek mist iets van de spanning die de vorige boeken hadden. Het einde maakt veel goed; maar ik mis toch iets in het boek. Misschien is het zoals hierboven al beschreven is, het niet verder ontwikkelen van de personage van Maggie. Ik lees de boeken van haar chronologisch, waardoor ik wel snap hoe Maggie in elkaar zit, maar als dit het eerst boek is dat je van Kava leest, kan ik me voorstellen dat je toch wat achtergrond van Maggie mist.

Al met al geef ik dit boek toch 4 sterren. Ik vind 3 net iets te weinig en 5 sterren is zeker te veel.

Meer recensies van