06 november 2012
Na een hele tijd gewacht te hebben is hij daar dan, de nieuwe Rizzoli en Isles. En het wachten is zeker de moeite waard. Het boek neemt je mee, er worden in het begin van het boek 3 moorden gepleegd, mooi gescheiden in aparte hoofdstukken. Uiteraard worden Rizzoli en dr. Isles betrokken bij het onderzoek. Dr. Isles gaat op een soort vakantie, maar wordt uiteraard, op goede wijze in het verhaal betrokken, in het onderzoek mee gesleurd.

Opgemerkt moet worden dat het noodzakelijk is om in ieder geval Sneeuwval en Het stille meisje voor dit boek te lezen, anders is het verhaal niet zo goed te volgen.
Het boek is wel een echte Tess Gerritsen, ik ben benieuwd naar haar nieuwe boek.

Meer recensies van