Ik heb het boek gratis kunnen lezen, met dank aan crimezone en de uitgever!!

Het verhaal komt een beetje traag op gang en is vooral in het begin een beetje onsamenhangend. Na het midden van het boek komt het verhaal echt op gang en het einde is best spannend.

Het verhaal had voor mij in het begin best iets vlotter geschreven mogen zijn en de spanning had wat mij betreft wat eerder in het boek mogen beginnen. Verder neemt het verhaal op het einde een beetje een onverwachte wending die ik niet had zien aankomen, wat ook weer goed is.

Het boek is makkelijk te lezen en op mijn ereader werden sommige woorden opeens afgekapt, maar dat ligt er misschien aan dat het een eerste druk is.

Wel vind ik dat sommige dingen tot in den treuren herhaalt worden, de geestelijke toestand van Samson, de moord op de man van Gillian en zo zijn er meer.

Het verhaal op zich is wel spannend genoeg voor 3 sterren en het einde wordt op een goede manier uitgelegd; wat wel prettig is, zodat er geen echte losse einden zijn.
Ik had niet echt problemen het boek weg te leggen, vooral in het begin was dit het geval. De laatste hoofdstukken heb ik wel achter elkaar moeten uitlezen.

Van deze schrijfster zal ik zeker nog meer gaan lezen, en ik hoop dat ze zeker nog zal groeien in schrijfstijl.

Reacties op: