Laatste Weduwe is een boek in de serie van Will Trent. Ondanks dat dit alweer het negende boek in de Will Trent-serie is, is het boek heel goed los te lezen. Alle karakters die in de eerdere boeken zijn voorgekomen worden in dit boek belicht en belangrijke achtergrondverhalen van de karakters die van belang zijn voor het verhaal worden verteld. Dit zorgt ervoor dat ook nieuwe Karin Slaughter lezers het boek goed kunnen volgen. Voor de echte fans is dit weer een geweldig nieuw deel in de populaire serie.
Eigenlijk kan ik alleen maar positief zijn over Laatste weduwe! Ten eerste zit het verhaal ontzettend goed in elkaar. Alles klopt en past in elkaar. Pas op het allerlaatst wordt duidelijk wat de groepering van plan is en dan vallen alle puzzelstukjes perfect op hun plaats. Continu vraag de lezer zich af wat de groepering van plan is en waarom ze Sara nodig hebben. Het is knap hoe Karin Salughter de lezer zo in spanning weet te houden zonder langdradig te worden.

Reacties op: in een ruk uitgelezen

Laatste weduwe - Karin Slaughter
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,99 Bestel het e-book € 13,99