Erg goed geschreven

Wendy Koedoot 22 juli 2014
In dit boek maken we kennis met Birgitta Reve, rechercheur , die een moord in een psychiatrische instelling moet oplossen . Het is extra moeilijk omdat de man op wie ze verliefd is , Anton Zwiers, de behandelend psychiater van Ragna is . Hun relatie is nog niet bekend en dat willen ze zo houden.
Ragna is ook nog eens de dochter van een BN-er , die er natuurlijk aan doet om alles buiten de media te houden.Maar dat valt niet mee.
Iedereen in de kliniek is verdacht, ook Anton. Naarmate het onderzoek vordert, kom je meer en meer te weten over de achtergrond van Ragna en de wie haar uiteindelijk vermoord heeft.

Het verhaal is goed geschreven en van het begin tot het eind spannend .Het plot is verrassend.

Meer recensies van Wendy Koedoot