Dit kon me volledig niet bekoren......

Wendy 13 juni 2019 Hebban Team
Het thema van het verhaal is verlies van je baby en een moeder die deze baby terug wil herscheppen naar de perfectie van haar Dolores, gruwelijk, bizar, horror...ik heb er niet veel woorden voor het verhaal kon me niet echt bekoren en spijtig genoeg was ik blij als ik het dichtsloeg, misschien is het niet mijn ding of had ik er totaal geen voeling mee. Het verdriet van de vader wordt wel heel goed beschreven en kruipt onder je huid maar daar bleef het voor mij bij. Het hoofdpersonage is hier de vertellende persoon en het verhaal heeft iets rijmend met momenten wat wel de kwaliteiten van de schrijver duidelijk maakt, maar misschien niet in dit kort verhaal? Hex het debuut van de schrijver staat hier in de boekenkast te wachten, ik denk dat het even in de wachtrij gaat blijven staan.

Meer recensies van Wendy