onbekende lezer in Rosemary Beach :)

Wendy 22 juli 2017 Hebban Team
Dit is voor mij echt een moeilijke recensie, één omdat dit mijn eerste boek is van Abbi Glines en de Rosemary Beach serie dus ook totaal niet ken. Ik zag de cover en was verkocht, vond het zo fijn, dus hop mee op vakantie. Misschien is dit boek totaal niet voor mij bestemd.
Acht jaar geleden vertrok Tripp uit Rosemary Beach om te ontvluchten van zijn rijke ouders die totaal andere plannen hadden voor hem. De zomer voor hij vertrekt wordt hij verliefd op Bethy. Bethy die van een totaal andere stand komt en ook nog maar 16 jaar is. Tripp vertrekt om de wijde wereld in te trekken, terwijl hij Bethy zwanger achter laat. Na jaren komt hij terug en Bethy heeft een relatie met Jace. Door een ongeluk moet Bethy Jace afgeven. Ze raakt in een depressie en rouw toch waakt Tripp over Bethy. Zijn liefde is zeer groot voor haar. Ik denk als ik de vorige boeken had gelezen dat ik een beter zicht had gehad over de relaties onderling, tot nu toe wist ik dus niet dat het een reeks was, misschien moet ik het een kans geven en gewoon met boek 1 beginnen?

Meer recensies van Wendy