Een einde om niet gauw te vergeten....

Wendy 08 augustus 2017 Hebban Team
Louise, een alleenstaande moeder, ontmoet David in een bar. Voor Louise liefde op het eerste gezicht. Later blijkt dat David getrouwd is en haar nieuwe baas wordt. Louise komt ook in contact met David's bloedmooie vrouw Adele. Louise komt zonder dat ze het beseft, in een web van leugens, mysterie, wantrouwen. Het verhaal is geschreven vanuit het perspectief van Louise en Adele, soms springen we ook even terug in het verleden van Adele, het is heel duidelijk en komt zeker niet verward over. Ik hou wel van deze manier van schrijven, en zeker in dit verhaal heb je het nodig. Terwijl je aan het lezen bent, geraak jezelf ook meer en meer in hun web, was het einde voorspelbaar? Ik heb het niet gauw, maar ik zag dit einde niet aankomen.

Meer recensies van Wendy