Voor de leesclub mocht ik een YA-thriller lees en ik was daar erg blij mee. Helaas viel het verhaal iets tegen. Het is spannend, maar ik miste echte thriller eigenschappen. Fanna is een onzeker meisje die gedumpt wordt door Bas. Haar vriendin Olga is een doorzetter en zonder dat Fanna het weet schrijft ze een brief aan boer Loek, hij zoekt een man of vrouw. Zoals in de TV serie Boer zoekt vrouw.
Olga is een sterke persoonlijkheid met een aparte manier van vloeken, maar wel grappig.

Het jammer is dat iedereen echt voor zichzelf gaat en niet nadenkt bij de dramatische gebeurtenissen die zich op de boederij voor doen. Ze spreken niet een keer over wie het gedaan kan hebben en blijven allemaal op de boederij van Loek.

Rhijja heeft een lekker leesbaar boek gemaakt, lekker voor een warme zomeravond als tussendoortje.

Meer recensies van Wendy van Lierop