Een debuut dat je niet meer loslaat

Wendy van Lierop 13 januari 2016
Ik reis alleen is een debuut waar je als lezer van heel blij van wordt. Samuel Bjork heeft in Ik reis alleen al laten zien wat voor talent hij heeft. Hij weet je als lezer op het puntje van de spanning te brengen. Alle facetten zitten er in. Personages die sterk zijn. Munch Holger is een lieve opa en rechercheur. Hij is een beetje de mopperkont en de knuffel opa. Mia Krüger is zijn compagnon met een zwart verleden. Deze twee samen vormen de basis van Ik reis alleen.

Het plot is zo mooi verweven dat je mee gaat zoeken naar de dader. Wie zal het geweest zijn? Je hebt echt het gevoel dat je erbij hoort.
Ik reis alleen is boeiend, meeslepend en verslavend. Als het verhaal je vast heeft laat het niet meer los.

Meer recensies van Wendy van Lierop