Wendy van Lierop 13 maart 2014
Zielloos is het derde deel met Jessica Haider. Jessica ook wel Jessy genoemd is een rechercheur uit Thorn (Limburg) en werkzaam bij de politie Maastricht. In Zielloos blikt Corine Hartman terug op de vorige 2 delen. Ze heb je een opfris cursus gehad. Dit is prettig en je zit weer snel in het verhaal.
In Zielloos mag Jessy haar werkt niet uitvoeren. Maar Jessy is Jessy niet als ze haar Salagia kennis gaat gebruiken. In een korte tijd komt ze in de problemen. Ze brengt zelfs naaste in gevaar. Zielloos is spannend vanaf de eerste pagina en een echte pageturner.
Langzaam ontvouwt zich een thriller die je doet gruwelen en die je angst geeft. Hoe gaat Jessica toch om met al die gevoelens? Ze lijkt wel een vrouw van steen. Soms laat ze de zachte binnenkant zien maar die is dan weer snel verdwenen.
De serie is echt een aanrader. Ga je beginnen start dan echt in Bloedlijn zo lees je me met Jessica en begrijp je waarom, hoe en wat.
Het plot is magnifiek en het worden weer zware maanden om te wachten op deel 4. Gelukkig is Corine hier al mee bezig. Hier kijken we dus echt naar uit.

Meer recensies van Wendy van Lierop