Intrigerende spanning.

Willeke 05 april 2019
Ik zag het boek liggen in de bieb en herinnerde dat ik er recensies van had gelezen die me uitdaagde het boek mee te nemen en daar heb ik geen spijt van gekregen. In het begin moest ik even wennen want ik kende deze schrijver en zijn hoofdpersonen niet maar toen ik doorhad wie wie was, werd het interessant. Het verhaal is origineel, de manier waarop de moordenaar te werk gaat om te bereiken wat hij wil is heel goed voorbereid en geraffineerd. Nadat Eddy Flynn zich ermee gaat bemoeien krijgt de dader een duchtige tegenstander, ook eentje die buiten de lijntjes denkt en niet is te stoppen. Er zijn meerdere verhaallijnen die heel langzaam bij elkaar komen in een spetterend slot.. Af en toe weer terugbladeren omdat er zoveel gebeurt dat ik soms de draad kwijtraakt is door de korte hoofdstukken vaak snel terug te halen.
Van deze, mij onbekende schrijver, zal ik zeker meer boeken van lezen

Meer recensies van Willeke