Meuh

Wordbondage 04 augustus 2018
Ik denk dat de 100jarige man 1 van mijn meuh boeken van dit jaar is. Het boek is leuk maar niet spectaculair of met enigszins een wow factor. Dat gezegd zat er best wat amusante humor in. De rest van de recensie kan lichte spoilers bevatten.

Het boek bevatte veel dingen die ik als contradictie ervaarde ala dit is interessant en dit is echt niet leuk of te cliché. De 100jarige man zijn manier om zich overal in en uit te babbelen en de humor is een contrast tegen hoe laconiek er werd omgegaan met hoe onschuldige mensen hun leven verliezen door de hoofdpersonen. De interesse in de ruime wereld vs de desinteresse in alles direct om hen heen.

De nieuws van de dag er in verwikkelen was een interessante keuze maar doordat er niet genoeg verhaal zelf in zat was het te gefragmenteerd. Al bij al leuke lees maar ik zal het niet herlezen. Waarschijnlijk zal ik het zelfs snel vergeten.

Meer recensies van Wordbondage