Nieuw verhaal in een bekende wereld.

Wordbondage 11 oktober 2018
Kendare Blake haar verhaal rond de drie koninginnen Arsinoe, Mirabella en Katherine zou twee boeken lang zijn maar worden uiteindelijk vier boeken. Dit resulteert in een nieuwe verhaal in de bekende setting van Fennbirn. Oppakken waar het gebleven is, is het echter niet helemaal.
Boek 1 en 2 hadden een specifieke doel. Wie wint de troon? Met dat bepaald komt er een nieuwe vraag om de hoek kijken. Wordt de troon behouden?
Het boek was enorm spannend al was het een andersoort spanning als bij de eerste twee boeken. Het boek wordt anders in zijn actie en drama. Persoonlijker.
Persoonlijk vond ik het een erg goed boek maar ik weet niet zo goed waar boek vier heen zal gaan. Sommige drama aan het eind was cliché conflict en misverstand en ik vraag mij dus af of het de serie lukt origineel te blijven. Dat mag de pret niet drukken over dit deel echter.

Meer recensies van Wordbondage