gevallen

Bal Patrick 01 mei 2015
Doordat ik nooit eerder een boek van Karin Slaughter heb gelezen kom ik middenin een groep personages terecht die ik niet ken. En bij het lezen van dit boek heb ik het gevoel dat er al heel wat vooraf is gegaan bij deze personages. Anderzijds is het wel een boek dat je blijft verder lezen. Je wil toch altijd weten hoe het afloopt.

Omdat je zoveel achtergrond mist in dit boek zou ik beter bij het begin van deze reeks beginnen vermoed ik. Wat mij ook stoorde is dat zij midden in de actie-scene's begint te vertellen hoe een bepaald type wapen werkt bijvoorbeeld dat vind ik een beetje storend.

Anderzijds, Het was leuk eens te kiezen om een Karin Slaughter ter hand te nemen. Alles bij elkaar genomen is het toch een aanrader geworden.

Meer recensies van Bal Patrick