Roman geen thriller

yonina 10 juli 2016
Het boek begint met George die het ontzielde lichaam van zijn vrouw Catherine vind. Hun dochtertje Franny bevind zich in het kamertje ernaast en weet niks. Na een paar hoofdstukken waarin George zich probeert onschuldig te doen voorkomen, gaan we een jaar terug in de tijd. En lezen we over de familie Hale. Gaande weg het boek worden die twee verhaallijnen meer en meer met elkaar verweven en lopen op het laatst synchroon aan elkaar. Naar mijn mening kan ik hier niet verder op in gaan, dan kun je namelijk meteen vele hoofdstukken overslaan.
De verschillende tijdslijnen, verhalende personen en het gebrek aan leestekens,maakt dit een niet prettig te lezen boek. Na de eerste hoofdstukken kun je je een Helder beeld vormen van het verhaal, de schrijfster lijkt je te willen verwarren door veel info over bijzaken en personen te geven om zo toch een beetje controle terug te krijgen. Maar het Plot is zeer teleurstellend, had daar toch wat meer sjeu verwacht.

Meer recensies van yonina