Verwachtingen niet ingelost

Yana P 26 augustus 2018
Ik ken haar als schrijfster van de Harry Potter boeken en wou dit boek ook een kans geven. Het is compleet anders dan de fantasie boeken die ze daarvoor schreef. De Harry Potter boeken vond ik geweldig dus had ik ook veel verwachtingen van dit boek. Het verhaal is niet slecht bedacht en de personages in het boek zijn zeer goed uitgewerkt. Wat me vooral stoorde was dat er geen tempo in zat. Ik moest me door de eerste pagina's wringen, maar na een tijd kwam er wat meer tempo in. Dit realistisch boek steekt fel af tegen de boeken dat ik gewend ben van haar waardoor het niet helemaal mijn ding was. Ik heb het boek uitgelezen en ik vind het niet slecht geschreven, maar al bij al had ik toch iets beter verwacht van deze grote auteur.

Meer recensies van Yana P