Heerlijk!

Yvie 21 september 2017 Hebban Recensent
#boekuiteigenkast -#5
Dacht ik me bij het eerste deel oud te voelen omdat het jaar 1995 erin was gekrabbeld door mezelf, gaat het in dit boek zelfs nog een jaartje terug! Sinterklaas 1994... Dat is écht lang geleden :D.
Oh, wat vind ik het toch geweldig om zulke krabbeltjes in oude boeken te (her)ontdekken <3 .

Wederom zat dit boek weer goed in elkaar. De spanning werd goed opgebouwd en bleef mysterieus en ondanks dat de twist in één klap bekend was, kunnen auteurs voor volwassen thrillers hier nog iets van leren. Spanning zonder langdradig te worden, wat een heerlijkheid!!

Betekent alleen wel dat we met deze buddy(re-)read alweer aan het laatste deel zijn toegekomen. Gelukkig ben ik eerst nog een weekendje weg, zodat ik me erop kan voorbereiden haha. Verdwaald in een Sneeuwstorm krijgt van mij 4,5 dikke sterren!

Meer recensies van Yvie