29 dates, luchtig vermaak

Yvonne 11 maart 2019
Jitsu woont met haar ouders in zuid Korea, ze is een gewoon meisje dat van meisjes dingen houd. Maar haar ouders hebben hoge verwachtingen van haar, niet alleen is het belangrijk om de beste cijfers te halen op de prestigieuze school waar ze naar toe gaat, het is ook belangrijk om de juiste man te vinden. En juist daarom heeft Jitsu haar moeder besloten een matchmaker in te schakelen.... wanneer haar ouders bezorgd zijn om haar resultaten sturen ze Jitsu naar de andere kant van de wereld naar San Francisco om haar laatste schooljaar te volgen.... éénmaal in San Francisco krijgt Jitsu te maken met een nieuwe familie een nieuwe cultuur en nieuwe vrienden.... Maar zal de matchmaker hiet de ware voor Jitsu kunnen vinden?

29 dates is een luchtig verhaal waar je lekker in weg kan dromen. Hoewel het leuk was geweest om wat meer culturele achtergrond en diepte in het verhaal te hebben is dat niet het doel van dit boek. De dates waarop Jitsu gaat worden door het hele boek beschreven, maar het duurde even voordat ik doorhad dat dit niet sms'jes waren, voor mijn gevoel had dit iets beter in het boek verwerkt kunnen worden, want soms haalde dit mij uit het verhaal!

Ben je op zoek naar luchtig vermaak dan is dit zeker het boek voor jou! Zoek je een boek dat je nog lang bij zal blijven ? Dan kun je beter nog even verder zoeken!

Meer recensies van Yvonne