Je leven kan van de ene op de andere dag veranderen in een nachtmerrie.

Yvonne 21 april 2018
Het boek beschrijft twee verhalen.
Het verhaal van de geslaagde zakenvrouw Britt, "gelukkig" getrouwd met Richard en moeder van 3 dochters.
Het andere verhaal is van Mara, ze heeft de zorg op zich genomen voor haar moeder die een auto ongeluk heeft gehad.
Ze kan de kosten van het verpleeghuis niet meer betalen, maar dan heeft haar nieuwe vriend de volgens hem perfecte oplossing.
Ik dacht eerst het zijn 2 aparte verhalen maar ik kwam er al gauw achter dat Britt en Mara iets met elkaar te maken hebben.
Het einde is heel verrassend.

Ik heb dit boek mogen lezen via de Hebban leesclub.
Het was mijn eerste kennismaking met Ellen de Vriend die is mij erg goed bevallen.
Ik zat meteen in het verhaal.
De schrijfstijl is prettig om te lezen, dit komt ook door de korte hoofdstukken.
Het knappe van Ellen de Vriend is dat ze een boek heeft geschreven zonder een moord.

Meer recensies van Yvonne