Op naar deel 3

Yvonne 22 juli 2016
Nadat ik boek een echt verslonden heb ben ik eigenlijk direct begonnen aan boek twee van deze trilogie(Er is mij verteld dat dit een trilogie wordt.) Ik had dus geen opstart problemen, vooral omdat deel twee verder gaat waar deel 1 stopt. De wereld wordt verder uitgewerkt en daar kan ik niet over klagen, het is leuk geschreven en vooral vlot. Er komen nieuwe personages bij en deze werken net zo goed als de oude personages.

Het enige nadeel vond ik wel dat de schrijver iets te gemakkelijk omgaat met de levens van enkele personages. Ik ga niet veel zeggen maar hij is niet bang om karakters dood te laten gaan, hoe belangrijk ze ook lijken.

Maar mijn conclusie is eigenlijk gewoon dat dit een geweldig boek is om bij weg te dromen, de personages springen van het papier en hopelijk blijft de schrijver op deze manier door gaan!!

Meer recensies van Yvonne