Een fijne vakantiethriller

Yvonne 13 augustus 2016
Maggie is een succesvolle ondernemer van een ontbijtketen, getrouwd en moeder van een tweeling.
Ze wordt ondernemer van het jaar.
Haar man Sam geeft haar een reisje naar Ibiza cadeau om tot rust te komen, alleen zonder man en kinderen..
Terug naar het eiland waar ze in haar studententijd een geweldige tijd heeft gehad.
Ook terug naar haar jeugdvriendin Floor die op Ibiza is blijven wonen.
Wat bedoelt is als een relaxte zonvakantie wordt door allerlei gebeurtenissen een nachtmerrie.

Mijn oordeel:
Het verhaal is een echte vakantiethriller.
Het leest makkelijk door de vlotte schrijfstijl en de korte hoofdstukken.
Het verhaal is goed opgebouwd, er had in het eerste gedeelte van het boek iets meer spanning in gemogen.
Ik had wel al snel door uit welke hoek het gevaar kwam maar dat heeft mij niet gestoord.
Met Maggie kon ik mij niet identificeren, ik begrijp niet dat je zo makkelijk weggaat bij je kinderen.
Het is een fijn boek om in de vakantie op het strand of aan de rand van het zwembad te lezen.

Meer recensies van Yvonne