Confess

Yvonne 07 december 2016
Het verhaal begint met Auburn die een extra baan nodig heeft en die vind ze bij de Owen zijn galerie.... en er is een onmiddellijk band tussen de twee. Helaas komen er verschillende dingen tussen hen in te staan!

Heerlijk hoe een verhaal van colleen hoover je uit een reading slump kan krijgen. Het is een verhaal over mensen met problemen die tijdens het verhaal langzaam naar voren komen.

Het enige minpuntje van het verhaal is dat sommige personen een beetje te plat geschreven zijn!

Tijdens het verhaal moest ik zelf een traantje wegpinken. Bij bepaalde onthullingen voelde ik me behoorlijk emotioneel. Gelukkig vond ik de onthullingen niet voorspelbaar! Ik vond het in het begin wat lastig om me in te leven in Auburn maar dat kwam mede omdat ik nog niks van haar achtergrond wist. Het verleden heeft Auburn namelijk gemaakt wie ze is.... de vraag ik of ze de moed heeft om zich over het verleden heen te zetten...

Meer recensies van Yvonne