Goede verhaal, maar de minste in de serie

Yvonne Vogels 16 juni 2014
Ik heb met plezier dit boek op mijn ereader gezet, na de eerste twee delen had ik ontzettend veel zin om in deel 3 te beginnen.
Het verhaal opzich is misschien iets te groots en soms iets te toevallig in elkaar gezet maar het is wel een boek wat echt in de serie past. Ik had het idee dat dit boek er is om de vorige delen met de volgende delen te verbinden zodat de serie verder kan gaan. ( ik heb deel 4 inmiddels ook gelezen vandaar dat ik dit kan zeggen )
Deze serie is intrigrerend en dit deel is ook echt een deel wat goed geschreven is en een goede opbouw bevat van spanning en karakters. Alleen soms is het inderdaad wat toevallig, de samenloop van omstandigheden.
Het is wel een aanrader om te lezen, en ook echt een must als je de Frieda Klein serie aan het volgen bent, zonder dit deel te lezen kun je niet verder.

Meer recensies van Yvonne Vogels