Aan de man

Aan de man

Rank 98 Gelezen 23 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 21 Favoriet 0 Recensies 12
Feelgood Spots 1   Topics 0
Na meerdere datefiasco’s besluit Juul haar zoektocht naar de ware jacob maar op te geven. In deel 2 van De Verhalenfabriek waagt Elles nog een laatste koppelpoging. Juul begint te twijfelen, is dit hem dan? Als een boekpresentatie enorm uit de hand dreigt te lopen en de uitgeverij een flinke boete moet betalen, zit Evelien met haar handen in het haar. En als haar man Frank ook nog eens naar Canada wil verhuizen, weet ze het even niet meer. Ze besluit naar de Londen Bookfair te gaan, waar meerdere buitenlandse uitgevers interesse tonen in de vertaling van het succesvolle boek Tussen zes planken. Maar Evelien zit nog midden in de rechtszaak en de tegenpartij wil dat ze het boek terugtrekken: wat moet Evelien doen?

Feelgood
Populaire fiction algemeen