Avondrood

Avondrood

Avondrood van Deborah Raney vertelt het verhaal van Britt, de jongste van drie zussen. De afgelopen jaren heeft haar hele leven gedraaid om de mantelzorg voor haar ernstig zieke moeder. Nu haar moeder is overleden, denkt ze eindelijk tijd te krijgen voor zichzelf. Maar dan moet Britts oudste zus Phee bed houden wegens een gecompliceerde zwangerschap en opnieuw wordt Britts hulp ingeroepen.

Rafe Stuart is een ziekenhuismedewerker en niet in staat om zich fouten uit het verleden te vergeven. Om zijn leed te vergeten werkt hij hard om levens te redden, maar hij weet dat hij alle kans op liefde heeft verspeeld.

Als Britt en Rafe elkaar ontmoeten vanwege het ziekenhuisbezoek van Phee, vliegen de vonken over en weer. Maar Britt heeft geen tijd voor romantiek en Rafe heeft die afgezworen. Is het mogelijk om die afstand te overbruggen?

Avondrood is het derde deel in de serie over de drie zussen Chandler, maar is te lezen als een op zichzelf staande roman. De andere delen uit deze serie zijn Morgenlicht en Dagdroom.

KokBoekencentrum Fictie
04 mei 2022