Bevrijd je innerlijke kind

Bevrijd je innerlijke kind

Veel mensen zoeken hun hele leven naar de liefde en waardering van hun ouders – maar we kunnen alleen onszelf liefde en waardering geven. Als je jezelf kunt geven wat je nodig hebt en kunt erkennen wat je verlaten innerlijke kind voelt, houd je van jezelf en word je heel. In zijn boek reikt Mike Hellwig manieren aan om een liefdevolle relatie met jezelf aan te gaan.
Hij maakt hierbij gebruik van oefeningen die hij ‘toelatingsverbeelding’ noemt. Deze oefeningen helpen je om de gevoelens van je innerlijke kind toe te laten en als een deel van jezelf te erkennen, zodat het proces van vrede sluiten met wat je tot nu toe van jezelf afwees opgang kan komen. Zo kun je jezelf liefdevol bevrijden van de lasten van je afkomst en leren hoe je zelf de ouder kunt worden die je altijd al wilde hebben.
Mike Hellwig woont in Hamburg en werkt al meer dan twaalf jaar als natuurgenezer, NLP-trainer, hypnotherapeut en systemisch gezinstherapeut.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Sietske Boonstra
Uitgeverij Akasha
17 februari 2022
17 februari 2022

Reacties op: Bevrijd je innerlijke kind