BIG GREEN EGG - Modus Operandi

BIG GREEN EGG - The Evergreen

Culinair   Topics 0
Met zijn 4,6 kilo, 904 pagina’s en 322 recepten is ‘Modus Operandi’ dé must have voor de Big Green Egg liefhebber. Na ‘The Big Green Egg Book’ en ‘Enjoy’ komt Big Green Egg met deze bijbel die de veelzijdigheid van dit unieke buitenkooktoestel onderstreept.Alles in dit boek, van de recepten en de verhalen tot de prachtige beelden; het is één brok inspiratie en je wordt uitgedaagd om tot een nieuwe manier van koken te komen. ‘Modus Operandi’ zet aan om je eigen ‘ik’ in het gerecht te verwerken.

Met de door jou gekozen bereidingstechniek, ingrediënten en gevoel voor smaak wordt elk gerecht uiteindelijk jouw eigen Big Green Egg signature dish. Vereeuwig je favoriete recepten en dierbare herinneringen in het bijbehorende werkboek. Zo ontstaat een naslagwerk waarin jouw smaak is vastgelegd. ‘Modus Operandi’ wordt na verloop van tijd een persoonlijk exemplaar dat je generatie op generatie doorgeeft.

Culinair
Basis kookboeken