Boef. Liefhebben kan je leren

Drie jaar geleden ontmoette Jana Elza Wuyts (°1981) in Spanje een wilde hond (°2019) en bracht het dier mee naar België.

Het was het begin van een schitterend liefdesverhaal, maar ook van een enerverende lijdensweg: Boef had een jaar in alleen in de bergen geleefd en was een ongeleid projectiel. Met bloed, zweet en tranen slaagde Jana er samen met haar man Marnix Peeters in om de wolf in een hond te transformeren.

‘Boef. Hoe ik een wilde Spaanse berghond in huis nam’ (2021) vertelde maar een stukje van het prachtige verhaal. Op algemeen verzoek gaat de schrijfster in ‘Boef. Liefhebben kan je leren’ dieper in op de moeilijkheden, en de oplossingen die ze vond.

En hoe zal Boef reageren als hij terug in zijn geboortedorp komt?

Per verkocht exemplaar gaat er 1 euro naar organisaties die zich inzetten voor honden.

Is Boef. Liefhebben kan je leren het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Boef. Liefhebben kan je leren