9789461562876_front

Cocina Latina

Culinair   Topics 0

In Latijns-Amerika is samen aan tafel gaan heel belangrijk. Het is een plek van verbinding en er is altijd plaats voor meer mensen. De recepten van de (over)grootmoeders, verbinden de Latijns-Amerikanen met wie ze zijn, de tradities en waardes die ze delen. De beste maaltijd is die van mama en het belangrijkste ingrediënt is liefde. Cocina Latina is ontstaan vanuit liefde voor Latijns-Amerika, haar bewoners en haar keuken. Het is een warm, kleurrijk, persoonlijk en gevarieerd boek. Met gerechten die uiteenlopen van chocolade bananen tot garnalensoep en in moeilijkheidsgraad van ‘beginner’ tot ‘bijna chef-kok’. Omdat het leuk is om met ‘de hele familie’ in de keuken te staan, hebben we recepten opgenomen die vallen onder het kopje 'samen maken', bijvoorbeeld met de kinderen. Cocina Latina: een boek om vaak uit te koken, voor vrienden en familie. Als side dish draag je bij aan de hulp die WereldOuders biedt aan kwetsbare kinderen en families in Latijns Amerika.

Culinair
Eten en drinken algemeen