Het dal der beloften

Rank 873 Gelezen 1030 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 102 Favoriet 39 Recensies 4
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 4 Top25's 17 Hebban 1000 477   Topics 0

‘De lezer raakt onherroepelijk in de ban.’ – Algemeen Dagblad De serie De Aardkinderen vertelt het verhaal van het mysterie van het ontstaan van de mensheid en de harde strijd om in de prehistorie te overleven. Jean Auels boeken hebben al miljoenen lezers meegevoerd naar de boeiende prehistorische wereld van Ayla en haar tijdgenoten. Ayla en haar geliefde Jondalar weten dat zij voor elkaar bestemd zijn en verlangen naar een thuis. Ze nemen een moeilijk besluit om de stam van de Mamutiërs te verlaten en gaan op weg naar Jondalars eigen volk. Samen met Wolf en de paarden Whinney en Renner trekken ze de dwars over het Europese continent van 35.000 jaar geleden. De reis door de prehistorische natuur is schitterend en opwindend, maar vol gevaren. En het is niet alleen de natuur die een bedreiging vormt. Zullen zij ooit Jondalars volk bereiken? Maar Ayla draagt het teken van de Grote Aardmoeder in zich, en haar bestemming gaat veel verder dan zij of Jondalar ooit kan vermoeden… De Aardkinderen-serie is bekroond met de NS Publieksprijs.

Pockets populaire fictie
De Aardkinderen (4)
Annelies Hazenberg
A.W. Bruna Uitgevers
01 januari 1990
29 maart 2011

Reacties op: Het dal der beloften