De beste reisverhalen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Van Abu Dhabi tot Colombia en van Lapland tot Frans-Polynesië: de journalisten die voor National Geographic Traveler op reis gaan komen altijd thuis met de mooiste verhalen. Hun persoonlijke ervaringen, observaties en ontmoetingen geven een kleurrijk beeld van de talloze bestemmingen die zij bezoeken voor het grootste reismagazine van Nederland. Ze gaan op ontdekking buiten de gebaande paden en beleven avonturen die maar voor weinigen zijn weggelegd.

Met oog voor detail en aandacht voor plaatselijke tradities dompelen de schrijvers van National Geographic Traveler zich onder in de cultuur en natuur van bekende en minder bekende plekken. Of het nu gaat om paradijselijke eilanden en klassieke steden, of culinaire hotspots en uitgestrekte natuurgebieden: als die ontdekking maar wordt gedaan.

Dit boek bevat een selectie uit de beste reisverhalen van de afgelopen jaren. Wie ze leest, zal hopelijk geïnspireerd raken zelf op ontdekkingsreis te gaan.
Fontaine Uitgevers B.V.