De drietand, de heks en de draak

Rank 8360 Gelezen 75 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 99 Favoriet 4 Recensies 8
Young adult Lijsten 3 Spots 3 Top25's 1   Topics 0

Het langverwachte nieuwe boek van Christopher Paolini: hoe vergaat het Eragon na Erfenis?

Welkom terug in de wereld van Alagaësia! Het is jaren geleden dat Eragon het land verliet om de nieuwe generatie Drakenrijders te stichten. Nu ziet hij zich geconfronteerd met een zee aan verantwoordelijkheden: een drakenvesting opzetten, leveranciers aantrekken, drakeneieren bewaken en het hoofd bieden aan vijandige Urgals en arrogante elven. Maar een visioen van de Eldunarí, onverwacht bezoek, en een mysterieuze Urgal-legende bieden de nodige afleiding…

De drietand, de heks en de draak is een doorlopend verhaal met Eragon in de hoofdrol. Eindelijk leren we hoe het hem vergaat na het einde van Erfenis. Eragons avonturen worden afgewisseld met uitstapjes naar andere werelddelen en uittreksels uit manuscripten, waaronder de memoires van de onvergetelijke heks Angela de kruidenvrouw, geschreven door haar inspirator Angela Paolini. Verlies jezelf in de ongeëvenaarde fantasie van Christopher Paolini in dit meeslepende nieuwe avontuur dat verdergaat waar de Erfgoed-serie ophield.

Voor de lezers van J.R.R. Tolkien en George R.R. Martin

De pers over de Erfgoed-serie

'Christopher Paolini is een van de meest succesvolle fantasyschrijvers van dit moment.' Algemeen Dagblad

'De Erfgoed-serie doet vaak aan In de ban van de ring denken. Dezelfde dreigende sfeer, dezelfde grote avonturen.' Elsevier

'De Efgoed-serie van Christopher Paolini is een wereldwijd succes.' Veronica Magazine

Young Adult
12 februari 2019
12 februari 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Steven Bruneel

Karin Walta Hebban Recensent

Welkom terug in de wereld van Alagaësia!

door: Karin Walta 1 like

Christopher Paolini liet zijn lezers jaren wachten op nieuwe verhalen over Eragon, maar heeft nu dan eindelijk drie korte verhalen geschreven die zich afspelen in de vertrouwde verhaalwereld van Alagaësia. De bundel gaat verder na de gebeurtenissen van Erfenis, het vierde en laatste deel in de...

Reacties op: De drietand, de heks en de draak