De eeuwige jachtvelden

De eeuwige jachtvelden

Rank 2357 Gelezen 42 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 17 Favoriet 3 Recensies 1
In het haast uitgestorven dorpje Oude Huizen in Oost-Groningen ontstaat tussen Victor en zijn jongere zusje Lisa een intieme relatie die alle familiebanden overstijgt. Het disfunctionele gezin, met een vader die emotioneel al lang vertrokken is en een moeder die het gezin niet kan verlaten, dreigt samen met het desolate dorp uit elkaar te vallen. Victor en Lisa vinden een thuis bij elkaar en naarmate ze verder opgroeien, groeit de liefde met ze mee. Er ontstaat een, soms ongemakkelijk, soms broeierig, verlangen. In het dorp wacht hen geen toekomst en hun enige optie is om te vertrekken naar de stad. Als ze daar samen een huis bewonen, schudt de liefde haar kinderlijkheid af en maakt plaats voor een grootse, allesomvattende hartstocht. +

Uitgeverij Pluim
01 maart 1996