De erfgenaam

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult Spots 1   Topics 0
Jillian ziet spoken, tenminste dat denkt ze als ze tijdens het hardlopen een vreemd geklede jongen tegen het lijf loopt die haar vrienden niet kunnen zien. Als Jillian daarna door Thomas achtervolgd wordt, ontdekt ze het bestaan van het Foraisevolk.

Thomas wil zijn moeder zoeken. Tien jaar geleden verwierp prinses Erinne haar kroon en liep ze weg om nooit meer iets van zich te laten horen. Nu is Thomas zeventien en volwassen. Hij wil antwoord op de vraag waarom zijn moeder hem heeft achtergelaten bij zijn verbitterde vader.

Het botert niet tussen prins Adrian en zijn moeder Ceannaire Adina – de heerser van de Foraisen in Ierland. Ceannaire Adina wil haar dochter prinses Agatha tot Erfgenaam uitroepen ten koste van troonopvolger Adrian. Toch besluit Adrian zijn beste vriend Thomas te helpen.

Ondanks dat Jillian denkt dat ze gek wordt, Thomas twijfelt aan zijn talent op te gaan in zijn omgeving en Adrian genoeg aan zijn hoofd heeft, is dit het begin van een vriendschap. De zoektocht naar prinses Erinne roept vragen op over wie de ware Erfgenaam van de Foraisetroon is.
Young Adult
Fictie 15+