De Grote Groentebijbel

Langzaam maar zeker hebben groenten een essentiële plaats opgeëist in de keuken. Meer dan verdiend: groenten scoren hoog qua duurzaamheid en gezondheid, maar zijn gewoon ook overheerlijk. In De Grote Groentebijbel verzamelen we alle Europese groenten in één referentiewerk.

Je vindt er een antwoord op vragen als:
* Welke groenten smaken het best in welk seizoen?
* Welke kooktechnieken moet je zeker kennen om de smaken ten volle te benutten?
* Van boer tot bord: welke weg volgen de groenten die je eet?

Bovenal vind je in De Grote Groentebijbel meer dan 100 recepten om elke dag opnieuw een smakelijk gerecht op tafel te zetten. Chef Frank Fol, dé groentekok bij uitstek, bewijst zo dat groenten misschien wel de meest veelzijdige categorie zijn in onze voedingsdriehoek.

De teksten zijn van de hand van culinair auteur Marc Declercq. Gevierd foodfotograaf Heikki Verdurme zorgde voor prachtige beelden.

Is De Grote Groentebijbel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De Grote Groentebijbel