De theekist

De theekist

Rank 8658 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 0

In ‘De theekist’ van Heidi Chiavaroli vechten twee vrouwen voor liefde en vrijheid, en ontdekken een erfenis van geloof en moed.

Boston, 1773. Emma Malcoms vader is de Britse kroon trouw, maar Emma heeft haar hart verpand aan Noah Winslow, een fervent tegenstander van de kroon. Haar vader heeft echter haar hand beloofd aan de inhalige en sadistische Samuel Clarke. Als Emma en Noah een protestactie op touw zetten waarbij enorme hoeveelheden thee vernietigd worden, chanteert Samuel Emma met bewijs. Trouwen met hem is de enige manier om Noahs leven te redden.

Heden. Hayley Ashworth doet alles wat in haar macht ligt om de eerste vrouwelijke Navy SEAL te worden. Maar daar valt ook onder dat ze terugkeert naar Boston om de herinneringen aan haar jeugd vol misbruik en verwaarlozing onder ogen te komen. Een onverwachte ontmoeting met de man die ze ooit liefhad, leidt tot de ontdekking van een oude theekist met waardevolle papieren. Misschien ligt ware kracht en vrijheid wel dieper begraven dan ze zich had gerealiseerd.

‘De theekist’ is een meeslepende roman over twee sterke vrouwen die vechten voor waar ze in geloven. Perfect voor de fans van Laura Frantz en Francine Rivers.

Historische roman (populair)
KokBoekencentrum Fictie