De vuurtoren

De vuurtoren

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Heerlijke vakantiethriller die je voortdurend op het verkeerde been zet, voor fans van Ruth Ware en Nathalie Pagie.
Zes vrienden vertrekken voor een lang weekend naar een Schots eiland, waar ze in een bijzondere Airbnb zullen verblijven: een vuurtoren. Iedereen kijkt uit naar een weekend vol gezelligheid en het verkennen van het eiland, totdat de sfeer op de eerste avond omslaat. Nadat de vriendengroep het over een raadselachtige eilandlegende heeft gehad, blijkt James plotseling verdwenen.
De vijf anderen ondernemen een nachtelijke zoektocht, zonder resultaat. En dan zit James de volgende ochtend tot ieders opluchting weer gewoon aan de keukentafel. Hij is echter bang en weigert te vertellen wat hem is overkomen; ondanks aandringen houdt hij zijn mond. Beschermt hij zijn vrienden voor de afschuwelijke waarheid of brengt hij ze juist verder in gevaar? Wat is er aan de hand op dit eiland?
Over het werk van Fran Dorricott:
‘Fran Dorricott is een veelbelovend thrillertalent. Met haar verhalen neemt ze lezers mee naar zowel tijdloze als angstaanjagende plekken.’ Library Journal
‘Verfrissende en driedimensionale personages. Haar schrijven zit vol pit.’ The Sunday Express
‘Een spannende en sfeervolle thriller met een unieke hoofdpersoon.’ Claire McGowan

Literaire thriller
Harpercollins