De zeven zussen Storm 2D

Storm

Rank 116 Gelezen 6727 Aan het lezen 243 Wil ik lezen 1345 Favoriet 501 Recensies 74
Feelgood Artikelen 1 Newsroom 1 Lijsten 25 Spots 35 Hebban 1000 43   Topics 0

Ally D'Aplièses zeilvakantie is bijna ten einde als ze bericht krijgt over de plotselinge dood van haar vader. Zo snel ze kan vliegt ze naar huis om samen met haar zussen hun vaders testament te openen. Voor ieder van hen is er een brief met een mysterieuze opdracht: ze moeten op zoek naar hun ware afkomst.

Na een traumatische ervaring op zee keert Ally kort daarna de zeilwereld de rug toe en besluit haar vaders opdracht uit te voeren. Het voert haar naar Noorwegen, naar de onbekende zangeres Anna Landvik, die honderd jaar eerder als eerste het stuk 'Peer Gynt' van Grieg opvoerde. Hoe meer Ally over haar verleden te weten komt, hoe meer vragen er ontstaan. Wat probeert haar vader haar duidelijk te maken? En wie was hij echt?

De zeven zussen (2)
Dieuwke van der Veen Erica Disco ...
Xander Uitgevers B.V.
25 januari 2018
13 november 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Helma Koot Hebban Recensent

Opnieuw mooie mix van fictie en non-fictie

door: Helma Koot 1 like

In het tweede deel van 'De zeven zussen'-serie van Lucinda Riley (1971), is het woord aan Ally D’Aplièse. Op het moment dat haar vader, Pa Salt, overlijdt beleeft zij een romantische vakantie met de liefde van haar leven Theo Falys-Kings, net als Ally zelf een beroemdheid in de zeilwereld. Als Ally...

Reacties op: Storm