Dit is Formule 1

Olav Mol deelt in Dit is Formule 1 alle ins en outs over de techniek van de bolides en de tactiek van de teams, en biedt een kijkje achter de schermen van het wereldwijde spektakel dat de Formule 1 is.
Hoe werkt de DRS, waarom kun je op het ene circuit makkelijker inhalen dan op het andere, hoe werkt de aerodynamica van de auto’s, waardoor slijten de banden zo snel, hoe traint een coureur, wat kost het om een Formule 1-team te runnen?
Dit is Formule 1 biedt naast alle technische en tactische informatie ook een vooruitblik op het nieuwe seizoen. Welke regels veranderen ten opzichte van het afgelopen seizoen, welke teams zijn er actief, wie zijn de coureurs (en hun reserves), op welke circuits wordt er gereden en waarop moeten we letten?
Dit is Formule 1. De 2022 editie is hét cadeauboek voor alle fans van de Formule 1 – of je nu een beginnende kijker bent of een doorgewinterde liefhebber.

Lifestyle & Vrije tijd
Sport en spel algemeen