Dogfulness

Dogfulness

Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 1

Word in dertig dagen net zo gelukkig en stressvrij als een hond!
Wij honden zijn uitermate goed in plezier maken. We geven onvoorwaardelijke liefde, tonen affectie en dankbaarheid en we hebben ontzettend veel lol in het leven. Ons motto is daarom: ‘levensvreugde, altijd!’ In ons vrolijke boekje vind je dan ook 48 lessen dogfulness om jezelf te bevrijden van stress, te leren genieten van elk moment en kortom: de vreugde van het leven te herontdekken!
We onthullen in dit boek al onze geheimen, maar de belangrijkste hondenwijsheden ken je natuurlijk al: spelen & delen. Omdat spelen het beste medicijn is en omdat geluk alleen maar groter wordt wanneer we het delen. Doe zoals wij en je leven zal zich vullen met vreugde. We zijn misschien niet de slimste dieren, maar absoluut de gelukkigste!
De pers over Dogfulness
‘Lessen over vreugde? Dat zijn dogfulness-lessen; hoe honden ons leren leven met speelsheid, vrijheid en vindingrijkheid.’ Il Populista
‘Een kostbaar boekje om op je nachtkastje te leggen, om te lezen en van te genieten.’ Satisfaction.se
‘Een juweeltje.’ Libero

Boekerij
04 september 2019

Lezersrecensies (1)

Dogfulness – Hoe honden ons kunnen leren meer plezier te maken! – Paolo Valentino

door: Nreniers 1 like
Honden, de beste vriend van de mens. Deze titel hebben ze natuurlijk te danken aan hun eeuwige enthousiaste en onweerstaanbare schattigheid. Ze lijken altijd gelukkig. Maar hoe doen ze dat? Dit prachtige geïllustreerde boekje geeft je dé ultieme honden-tips voor een gelukkig leven. Je vindt dan...