Doortrapt!

Doortrapt!

Gelezen 30 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 1 Recensies 0
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0
Darcy Rhone, glamourgirl, egoïstisch maar bloedmooi, krijgt altijd alles wat ze hebben wil, vooral mannen. Ze brengt haar dagen door met winkelen, feesten en voorbereidingen treffen voor haar huwelijk met de perfecte man, Dex. Ze is er vast van overtuigd dat de wereld om haar altijd goedgeklede persoontje draait. Tot ze Dex betrapt in de slaapkamerkast van haar beste vriendin, die aardige, rustige Rachel. Het gaat er nu even niet om dat Darcy zelf ook is vreemdgegaan met Marcus, de beste vriend van Dex. Ze is zelfs zwanger van hem en neemt aan dat hij dan wel voor haar zal zorgen. Marcus dumpt haar.
Darcy vlucht naar Londen en trekt in bij een jeugdvriend. Die maakt haar al snel duidelijk dat hij haar elitaire maniertjes niet pikt. Darcy zal radicaal moeten veranderen! Pas dan kan ze beginnen aan haar reis naar zelfontplooiing, vergeving, ware liefde en moederschap.
'Van gemene troela tot heldin. Hoera voor Darcy! Wat een goed verhaal.' Booklist
Het zelfstandig te lezen vervolg op Ingepikt!
Over Ingepikt!
'Geweldig.' Lauren Weisberger, auteur van De duivel draagt Prada
Emily Giffin werkte vier jaar als advocate bij een topbedrijf in Manhattan, waarna ze naar Londen vertrok om fulltime te schrijven. Ze woont nu met haar man en twee zoontjes in Atlanta, VS. Bezoek haar website: www.emilygiffin.com

The House of Books B.V.
01 januari 1999