Draft

Draft

Rank 6576 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

'Draft' ademt en leeft een nieuwe interpretatie van het traditionele dagboek: korte, vrije gedichten die zich niet laten remmen door ongeschreven dagboekregels of dichtvormen. De teksten zijn veelal in één keer geschreven en roepen emoties en vragen op die voorbijkomen tijdens het leven. Het resultaat: herkenbare en toegankelijke poëzie, zonder versieringen. Een conceptversie als het ware. Precies zoals het leven is dat nog geleefd wordt. 'Draft' is verdeeld in vier hoofdstukken die elk over een ander deel van het leven gaan: Ochtend, Midden, Avond en Wacht. Terugkerende thema’s zijn liefde en verdriet leven en dood ontplooiing en verwondering 'Draft. gaat over het kwijtraken en terugvinden, van jezelf en elkaar. Over de grootste en de alledaagse dingen die het leven het leven maken. Zo neemt Draft je mee in zowel de lichte als donkere dagen.

Poëzie
Poezie