Een handvol hemel

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0

Madelaine Hillyard is een succesvolle hartchirurg met een geweldige carrière, maar haar privéleven loopt beduidend minder soepel. Als alleenstaande moeder heeft ze moeite haar werk te combineren met haar opstandige dochter, laat staan dat ze er nog een sociaal leven op na kan houden. En haar bestaan wordt nog ingewikkelder gemaakt door de twee broers DeMarco. Francis is een vriendelijke, behulpzame man die altijd klaarstaat om Madelaine uit de brand te helpen, terwijl zijn tegenpool Angel al van jongs af aan de spreekwoordelijke bad boy uithangt.

Jaren geleden liet Angel Madelaine op een heel kwetsbaar moment in haar leven in de steek, een verraad dat diepe wonden heeft geslagen in haar hart en dat zijn broer Francis in machteloze woede achterliet. Nu is Angel terug en vraagt de twee mensen die hij al die jaren heeft genegeerd om hulp. Kunnen Madelaine en Francis hun pijn en verdriet opzij zetten en Angel een tweede kans in hun leven geven?

Meulenhoff Boekerij B.V.
21 juni 2021