Een lichte fluistering

Ontroerende Ierse familiesaga over de grote thema’s in het leven.
Jeanie Masterson heeft altijd geweten dat ze was voorbestemd voor het familiebedrijf, een florerende begrafenisonderneming in een klein Iers stadje. Zelfs de man met wie ze samen lief en leed zou delen stond al van jongs af aan vast: Niall, die als klein jongetje al verliefd op haar was. En zo geschiedde.

Maar als Jeanies ouders onverwacht aankondigen dat ze met pensioen gaan, raakt ze in paniek. Wil ze dit leven wel? Of is dit de laatste kans om te breken met haar eeuwige plichtsgevoel en haar comfortabele huwelijk? En dan duikt ineens Fionn, haar grote liefde, weer op, maar niet op de manier die ze had gewild…

Een lichte fluistering is een ontroerende roman over liefde, afscheid en de moed om voor jezelf te kiezen.
Over Als alles is gezegd:
‘Een buitengewone roman, een poëtische schrijver en een verhaal dat me tot tranen toe geroerd heeft.’ John Boyne, auteur van De jongen in de gestreepte pyjama en De grote stilte
‘Een mustread, vol prachtige observaties en meesterlijk verteld. Schitterend!’ Graham Norton
‘Een boek dat je diep weet te raken. Spraakmakend en uitermate geschikt voor een leesclub.’ Chicklit *****

Recensies (3)

Meer recensies

Is Een lichte fluistering het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een lichte fluistering